faq - veelgestelde vragenVeelgestelde vragen over…

Producten

Vallen de broekjes groot of klein?

Alles over de fit van onze harembroekjes vind je terug in dit blog.

Welke modellen van jullie broekjes zijn geschikt voor o.a. een spreidbroekje?

Heb jij dat ook? Dat je een broekje zoekt die je kleine aan kan met een spreidbroekje?

Zoek dan niet verder want de harembroekjes van Noddles passen perfect!
We kregen heel veel positieve reacties op onze harembroekjes van mama’s met baby’s in heupbeugel/spreidbroek. Lees verder…

Hoe weet ik welk broekje/sjaaltje van een dikkere stof is gemaakt en wanneer van een dunnere?

Als er staat joggingstof dan is het een dikkere stof. Staat erbij dat het gemaakt is van een tricot, dan is het een dunnere stof. Die laatste is ook prima te dragen in het najaar/winter/voorjaar met bijvoorbeeld een maillot eronder.

Kan ik de wikkeldoek ook gebruiken in de maxi cosi?

Je kan de wikkeldoek in de maxi cosi gebruiken. We hebben er geen speciale gaten ingemaakt, omdat we dat in de praktijk onhandig vonden. Je zit dan steeds met je hand tussen de benen van je kleine een clip door een gaatje te proppen, dat vaak dicht zit met klittenband. Mama Nicole heeft het zo opgelost:

Wikkeldoek in de maxi-cosi
De beentjes leg je over de ronde flap heen en de onderkant sla je eventueel een stukje terug.
De riempjes kun je dan onder de deken door sluiten.
Let op: je bent zelf verantwoordelijk voor het veilig vastzetten van je kleine. Zorg er voor dat je kindje goed ingesnoerd zit en volg de aanwijzingen van de leverancier van de stoel. (O.a. niet te veel kleding tussen de riempjes en de kleine).

Kan ik mijn wikkeldoek wassen en in de droger doen?

Alles over wassen en drogen van de wikkeldoeken vind je terug in dit blog.

Overige

Ik wil een artikel ruilen of retourneren, hoe werkt dat bij jullie?

Ruilen of retourneren is natuurlijk geen probleem. Stuur ons een bericht via mail en vermeld daarin je bestelnummer en welke producten je wilt ruilen of retourneren. We nemen dan z.s.m. contact met je op over de retour procedure.
Meer over retourneren kun je terugvinden in onze Algemene Voorwaarden.

Waarom heb ik na mijn bestelling geen bevestiging ontvangen?

Wij sturen altijd direct een bevestiging van je bestelling naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Als je zeker weet dat je geen typefoutje hebt gemaakt in je e-mailadres, maar je hebt geen bevestiging binnen, controleer dan je spambox. Met name bij Hotmail, Gmail en andere gratis e-mailaccounts kan de e-mail daar terecht komen.

Heb jij nog vragen aan ons? Stel ze gerust via email of Facebook.